Jak jeść zdrowo i szybko. Oto jak to wszystko wymieszać!

Z każdym rokiem wzrasta świadomość społeczeństwa, jak ważne jest prowadzenie zdrowego trybu życia. Jesteśmy bardziej świadomi swojej aktywności fizycznej i uważni na to, co jemy. Przestrzegamy złotej zasady, że "jesteś tym, co jesz" i jemy o regularnych porach. Do jedzenia podchodzimy z głową, przynajmniej w teorii. Mimo, że technologia jest coraz lepsza, nadal panuje przekonanie, że gotowanie zdrowych posiłków wymaga dużo czasu i pieniędzy.

Dzień dobry

Śniadanie, prysznic i myk do biura. Czekaj, czekaj! A co z drugim śniadaniem? W każdej kuchni trzeba szybko rozprawić się z pewnymi produktami, jeśli nie chcemy, by się zmarnowały. W blenderze połączymy banana, trochę jogurtu naturalnego, płatki owsiane, orzechy nerkowca i nasiona chia. Blender jest teraz gotowy do tworzenia magii. Dzięki 800 watom mocy, super ostremu nożowi przekształca składniki w pożywne, kremowe smoothie, które dostarcza sporo zdrowych kalorii. Czy możesz to zrobić? Pewnie, że można!

Witaminy na dobranoc

Powrót z pracy, a na zewnątrz więcej deszczu. To będzie relaksujący wieczór z dobrym filmem! Zanim... Najpierw wrzucamy marchewkę i ziemniaki do dużego garnka. Następnie wyciągamy z lodówki wołającego o pomoc pora i kroimy go na kawałki. Gotujemy go przez 25 minut, a następnie delektujemy się filmem. Po tym czasie naciskamy przycisk pauzy na pilocie od telewizora, a następnie przelewamy bulion i ugotowane warzywa do blendera. Można dodać sól, curry i kilka świeżych ziół. Dobrym wyborem jest blender wykonany z super odpornego szkła. Nie oddaje ciepła i nie wymaga chłodzenia. Zmiksować i Voila! Ciepła, witaminowa zupa-krem jest gotowa! Po schłodzeniu pierwsza porcja jest gotowa do zjedzenia przy filmie. Druga trafi do pojemnika, który jutro zabierze Was w fascynującą podróż do pracy. A więc, smacznego!

Szybkie inspiracje do kuchni

Wniosek? Wniosek? Gotowanie nie musi zajmować Ci całego popołudnia. Nie musisz znać przepisów, aby gotować szybko i zdrowo. Najlepsze inspiracje do gotowania posiłków możesz czerpać z resztek oraz sezonowych owoców i warzyw. Z tych składników można zrobić szybką i pyszną przekąskę lub obiad dla całej rodziny. Dobrym pomysłem jest zaplanowanie gotowania tak, aby można było podzielić posiłek na dwa dni. Zupę, leczo warzywne czy owsiane smoothie możesz bez obaw przechowywać w lodówce przez kilka dni. Wszyscy kończymy z tym samym pozytywem: dobrze się odżywiamy, oszczędzamy czas, mamy dobre nawyki i dbamy o swój portfel.

Autor

Porady-kuchenne.pl